• Darmowa dostawa od 299 zł
  • 100 dni na zwrot lub wymianę
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

Continental Race King 29 x 2.2

Szybka opona rowerowa do MTB 29 x 2.2

Opinie klientów: Dodaj opinię ()
  • Zwrot i wymiana: 100 dni
  • Czas dostawy: 1-2 dni
  • Stan produktu: nowy
  • Continental Producent: Continental
  • Kod producenta: CO0150435
  • ID produktu: 25163

Dostawa:

  • InPost Paczkomaty 24/7 13.99 zł brutto
  • Poczta Polska 13.99 zł brutto
  • Poczta Polska - odbiór w punkcie 11.99 zł brutto
  • Kurier DPD 12.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- 23 % 114.99 zł 87.99 brutto

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 87.99 zł

Zamówienia telefoniczne: +48 14 30 70 900
Twoja opinia:

aby wystawić opinię.

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane

Continental Race King 29 X 2.2 drutowa opona rowerowa



Opona stworzona aby wygrywać. Ma wszystko co jest niezbędne, aby objąć prowadzenie na nowoczesnych, technicznych trasach XC. Płytki, ale agresywny wzór bieżnika. Koncentracja występów w środku opony dla zapewnienia szybkiego toczenia na nawierzchniach utwardzonych. Gruby oplot zapewniający komfort jazdy i ochronę przed przebiciami. Jadąca na tych oponach Irina Kalentieva zdobyła 3 Puchary Świata i tytuły Mistrza Świata.


Opona, której nie trzeba polecać - superszybka, doskonała opona w rozmiarze 26X2.0. Pozostawia konkurencję z tyłu, zwłaszcza na twardej nawierzchni. Płynnie toczy się nawet przy dużych prędkościach. Opona oprócz niskiego oporu toczenia charakteryzuje się znakomitą przyczepnością.



Cechy opony Race King 29 X 2.2

  • Stworzona, aby wygrywać.
  •  Opona rowerowa Race King posiada wszystko, co niezbędne, aby objąć prowadzenie na nowoczesnych, technicznych trasach XC.
  • Płytki, agresywny bieżnik
  • W środkowej części opony jest nagromadzenie występków dla zapewnienia szybkiego toczenia na nawierzchniach utwardzonych.
  • Gruby oplot zapewniający komfort jazdy i ochronę przed przebiciami.
  • Uniwersalna opona można w niej jedzić zarówno maratony jak i wyścigi XC
  • Idealna na suche warunki



Specyfikacja opony Race King 29 X 2.2

Rozmiar: 29 X 2.2
Rozmiar ETRTO: 55-622
Zalecane ciśnienie: 3 bar | 44 psi
Maksymalne ciśnienie: 4 bar | 58 psi
Waga: 740g.

opona drutowa

 



Technologie Continental:



black_chili

Black Chili Compound - to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech. Zastosowana w oponach z górnej półki to kompromis pomiędzy przyczepnościa, a oporem toczenia. Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie - od opon downhillowych do szosowych. Black Chili zmniejsza opory toczenia o 26% i zapewnia o 30% lepszą przyczepność. Charakteryzuje ją większy przebieg oraz właściwości niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.



opony rowerowe continental

Protection Revo Tubeless Ready - technologia wzmocnień jest doskonalsza niż kiedykolwiek. Dodatkowa warstwa biegnąca w miejscach najczęściej ulegających uszkodzeniu czyni oponę szczególnie odporną na uszkodzenia i przebicia. Uniwersalne zastosowanie, w połączeniu z BlackChili Compound.



race sport continental

Race Sport - bezkompromisowa w wyścigach MTB konstrukcja o oplocie typowym dla sportowego wyczynu, łączącym lekkość i wyjątkową odporność na przebicia. Jakościowo zawsze na najwyższym poziomie. Struktura opony sprawia, iż jest ona inna niż pozostałe - zwłaszcza dopracowany, wysokiej jakości oplot z nylonu z gęstym i uniwersalnym gumowym dodatkiem, razem z technologią BlackChili tworzą najlepszą kombinację do startu w wyścigach XC i maratonach.

Cechy produktu
Rozmiary opon
  • Średnica opony
  • 29
  •  
  • Szerokość opony
  • 2,2
  •  
  • Rozmiar opon ETRTO (ISO)
  • 55-622
  •  
Gwarancja i wymiana
  • Gwarancja
  • 24 miesiące
  • Zwrot i wymiana
  • do 100 dni

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Polecenie produktu: Continental Race King 29 x 2.2
Jakie powinno być ciśnienie w oponach rowerowych?

                                         Jak dobrać odpowiednie ciśnienie do opon rowerowych?

    Sporo początkujących rowerzystów może mieć problemy z poprawnym napompowaniem opon rowerowych. Sprawa jest o tyle trudna, że praktycznie każdy rodzaj opony rowerowej ma inne optymalne ciśnienie. Warto więc trochę poczytać, aby poradzić sobie z tym problemem.

    Niektórzy mogą twierdzić – sprawa prosta – na oponach rowerowych pisze do jakiej wartości można je napompować. Oczywiście, nie przeczymy temu. Ale przykładowo na większości z nich będzie to faktycznie górna granica i w dodatku w nieznanej początkującym jednostce – PSI. Jak się to ma do rzeczywistości? Najpopularniejszymi miarami ciśnienia jest bar i atmosfera ( w przybliżeniu są sobie równe). Jedna atmosfera / 1bar to około 13,4 PSI. To już nam coś podpowiada. Biorąc przykład z opony rowerowej Rubena Voyager, której maksymalna wartość ciśnienia to 70PSI, możemy ją napompować najwyżej do 5,22 Ba. Jednak to nie wystarczy.

    Optymalne ciśnienie opon rowerowych zależy również od innych czynników:

  • rodzaj podłoża
  • waga użytkownika
  • rodzaj opony (dętkowa/bezdętkowa)
  • wymiary opony


    Możemy więc wywnioskować, że należy to robić trochę „na oko”. Jadąc po asfalcie na cienkiej oponie rowerowej będziemy ją pompować pod górną granicę, aby zminimalizować siłę tarcia ( wtedy zależy nam na maksymalnej prędkości). Kiedy jeździmy w terenie, oponę pompujemy trochę mniej, aby jak najbardziej stykała się z podłożem (w tym wypadku zależy nam na przyczepności).

    Kiedy jednak nie możemy zmierzyć wartości ciśnienia, ponieważ mamy do dyspozycji tylko zwykłą pompkę, musimy wszystko robić na wyczucie. Pompujemy opony rowerowe tak, abyśmy mogli wgnieść je nieznacznie palcami, a kiedy wsiądziemy na rower nie powinny uginać się zbytnio. Tu właśnie dochodzi kwestia wagi użytkownika roweru. Wynikiem nieprawidłowego dobrania ciśnienia w oponach będzie sytuacja, kiedy podczas wjechania na przeszkodę, opona ugnie się na tyle, że dotknie ona obręczy roweru. Nie można również napompować jej tak, aby odbijała się od każdej nierówności niczym „piłka kangurka”. Niekiedy nie jesteśmy w stanie ocenić do jakiego poziomu dopompować oponę, dlatego warto uczyć się na błędach, I poprawiać ciśnienie po próbnej jeździe.

    Reasumując, nie zawsze możemy skorzystać z narzędzi, które daje nam producent. Warto kierować się własnym doświadczeniem i dostosowywać poziom ciśnienia w oponach rowerowych dokładnie pod warunki naszego ciała. Pamiętajmy, im ciężsi jesteśmy, tym większe ciśnienie powinniśmy mieć w kołach. Nieprawidłowy poziom napompowania może być powodem uszkodzenia obręczy oraz opon! Jest to również niebezpieczne dla samego użytkownika, ponieważ rower może zareagować inaczej niż przypuszczamy, najeżdżając na przeszkodę. W razie pytań, chętnie pomożemy.


Newsletter

Promocje i nowości na wyciągnięcie ręki. Korzystaj jako pierwszy!