• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

  • Darmowa dostawa od 99 zł
  • Do 14 dni na wymianę
  • Wysyłka w ciągu 24h

Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

Continental X- King 27,5 x 2.2

ZIMOWA WYPRZEDAŻ!

Zwijana opona na górskie przygody, lecz także na wyścig. 27,5 x 2.2

Opinie klientów: Dodaj opinię ()
  • Czas dostawy: 1-2 dni
  • W magazynie: 5 szt.
  • Stan produktu: nowy
  • Continental Producent: Continental
Dostępność:

Dostawa:

  • Kurier DPD 12.99 zł brutto
  • Poczta Polska 12.99 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
- 23 % 143.00 zł 109.99 brutto
Zamówienia telefoniczne: +48 14 30 70 900
Twoja opinia:
Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane

Continental X-King 27,5 x 2.2 - zwijana opona rowerowa



Opona rowerowa Continental X-King zapewnia bardzo dobrą przyczepność na leśnych ścieżkach a także na asfalcie. Idealna na MTB. Jest to bardzo dobra opona w korzystnej cenie.

Opona X-King (wersja zwijana) została zaprojektowana w taki sposób aby zapewnić jak największą prędkość podczas jazdy w terenie.  Posiada optymalnie rozmieszczone drobne klocki, które w środkowej części zapewniają szybkość na płaskich odcinkach oraz nieco wyższe klocki po bokach, które odpowiadają za dobrą przyczepność nawet w ciasnych zakrętach - dobrze sprawdza się w niewielkim błocie. Agresywnie ukształtowane listwy w równomiernym wzorze bloków pozwalają uzyskać niski opór toczenia, dobrą przyczepność i neutralne prowadzenie.

Opona jest przeznaczona do XC, maratonu, a nawet trailu. Idealna na dzień zawodów. Gwarantuje duże szybkości zjazdu przy dobrej przyczepności.



Cechy opony rowerowej Continental X-King:

- szybka i  przyczepna
- zredukowane opory toczenia
- bieżnik samoczyszczący się z błota
- optymalnie rozmieszczone klocki, płaskie klocki w części środkowej i nieco wyższe po bokach.



Specyfikacja opony X-King 27,5 x 2.2:



Rozmiar: 27,5 x 2.2
Rozmiar ETRTO: 55-584
Zalecane ciśnienie: 3,5 bar | 50 psi
Maksymalne ciśnienie: 4,5 bar | 65 psi
Waga: 655g
Typ opony: Zwijana



Technologie Continental:



black_chili

Black Chili Compound - to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech. Zastosowana w oponach z górnej półki to kompromis pomiędzy przyczepnością, a oporem toczenia. Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie - od opon downhillowych do szosowych. Black Chili zmniejsza opory toczenia o 26% i zapewnia o 30% lepszą przyczepność. Charakteryzuje ją większy przebieg oraz właściwości niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.



opony rowerowe continental

Protection Revo Tubeless Ready - technologia wzmocnień jest doskonalsza niż kiedykolwiek. Dodatkowa warstwa biegnąca w miejscach najczęściej ulegających uszkodzeniu czyni oponę szczególnie odporną na uszkodzenia i przebicia. Uniwersalne zastosowanie, w połączeniu z BlackChili Compound.



race sport continental

Race Sport - bezkompromisowa w wyścigach MTB konstrukcja o oplocie typowym dla sportowego wyczynu, łączącym lekkość i wyjątkową odporność na przebicia. Jakościowo zawsze na najwyższym poziomie. Struktura opony sprawia, iż jest ona inna niż pozostałe - zwłaszcza dopracowany, wysokiej jakości oplot z nylonu z gęstym i uniwersalnym gumowym dodatkiem, razem z technologią BlackChili tworzą najlepszą kombinację do start

Cechy produktu
Rozmiary opon
  • Średnica opony
  • 27.5
  •  
  • Szerokość opony
  • 2,2
  •  
  • Rozmiar opon ETRTO (ISO)
  • 55-584
  •  
Gwarancja i wymiana
  • Gwarancja
  • 24 miesiące
  • Wymiana
  • do 14 dni
Właściwości
  • Zastosowanie
  • na rower
  •  

Kod producenta: 0150095

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Polecenie produktu: Continental X- King 27,5 x 2.2
Jakie powinno być ciśnienie w oponach rowerowych?

                                         Jak dobrać odpowiednie ciśnienie do opon rowerowych?

    Sporo początkujących rowerzystów może mieć problemy z poprawnym napompowaniem opon rowerowych. Sprawa jest o tyle trudna, że praktycznie każdy rodzaj opony rowerowej ma inne optymalne ciśnienie. Warto więc trochę poczytać, aby poradzić sobie z tym problemem.

    Niektórzy mogą twierdzić – sprawa prosta – na oponach rowerowych pisze do jakiej wartości można je napompować. Oczywiście, nie przeczymy temu. Ale przykładowo na większości z nich będzie to faktycznie górna granica i w dodatku w nieznanej początkującym jednostce – PSI. Jak się to ma do rzeczywistości? Najpopularniejszymi miarami ciśnienia jest bar i atmosfera ( w przybliżeniu są sobie równe). Jedna atmosfera / 1bar to około 13,4 PSI. To już nam coś podpowiada. Biorąc przykład z opony rowerowej Rubena Voyager, której maksymalna wartość ciśnienia to 70PSI, możemy ją napompować najwyżej do 5,22 Ba. Jednak to nie wystarczy.

    Optymalne ciśnienie opon rowerowych zależy również od innych czynników:

  • rodzaj podłoża
  • waga użytkownika
  • rodzaj opony (dętkowa/bezdętkowa)
  • wymiary opony


    Możemy więc wywnioskować, że należy to robić trochę „na oko”. Jadąc po asfalcie na cienkiej oponie rowerowej będziemy ją pompować pod górną granicę, aby zminimalizować siłę tarcia ( wtedy zależy nam na maksymalnej prędkości). Kiedy jeździmy w terenie, oponę pompujemy trochę mniej, aby jak najbardziej stykała się z podłożem (w tym wypadku zależy nam na przyczepności).

    Kiedy jednak nie możemy zmierzyć wartości ciśnienia, ponieważ mamy do dyspozycji tylko zwykłą pompkę, musimy wszystko robić na wyczucie. Pompujemy opony rowerowe tak, abyśmy mogli wgnieść je nieznacznie palcami, a kiedy wsiądziemy na rower nie powinny uginać się zbytnio. Tu właśnie dochodzi kwestia wagi użytkownika roweru. Wynikiem nieprawidłowego dobrania ciśnienia w oponach będzie sytuacja, kiedy podczas wjechania na przeszkodę, opona ugnie się na tyle, że dotknie ona obręczy roweru. Nie można również napompować jej tak, aby odbijała się od każdej nierówności niczym „piłka kangurka”. Niekiedy nie jesteśmy w stanie ocenić do jakiego poziomu dopompować oponę, dlatego warto uczyć się na błędach, I poprawiać ciśnienie po próbnej jeździe.

    Reasumując, nie zawsze możemy skorzystać z narzędzi, które daje nam producent. Warto kierować się własnym doświadczeniem i dostosowywać poziom ciśnienia w oponach rowerowych dokładnie pod warunki naszego ciała. Pamiętajmy, im ciężsi jesteśmy, tym większe ciśnienie powinniśmy mieć w kołach. Nieprawidłowy poziom napompowania może być powodem uszkodzenia obręczy oraz opon! Jest to również niebezpieczne dla samego użytkownika, ponieważ rower może zareagować inaczej niż przypuszczamy, najeżdżając na przeszkodę. W razie pytań, chętnie pomożemy.


  • Wyślij kopię wiadomości do mnie

Polecamy także

Newsletter

Promocje i nowości na wyciągnięcie ręki. Korzystaj jako pierwszy!

Szybki kontakt
  • 791 270 700 + 14 30 70 900
  • Biuro Obsługi Klienta czynne:
    pn. - pt. 9:00 - 17:00
    sobota 10:00 - 12:00
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.